Celoroční lyžování pro Japonsko. Prezentace naší mateřské firmy na Nanotech v Tokiu
NanoTrade zaznamenal vysoký zájem ze strany technologicky vyspělého Japonska
Skromně jsme očekávali jsme očekávali vlažné přijetí ekonomicky rozvinutého Japonska. Naše přípravy však byly odměněny něčím mimořádným.
V rámci technologického veletrhu a konference Nanotech Japan 2024, který se konal po období omezení kvůli pandemii, jsme byli svědky návratu akce k plné návštěvnosti. Během tří dnů navštívilo veletrh 42 034 návštěvníků. Naši prezentaci na evropsko-japonském stánku ocenili zvláště vysokým zájmem.
Prezentace na stánku EU-Japan
Rohová expozice NanoTrade byla skvěle viditelná. A produkty, které jsme představili jako příklady aplikované hi-tech nanotechnologie, vzbuzovaly výrazný zájem. Návštěvníky tvořily převážně subjekty působící v oblasti B2B. Naše mnohaleté zkušenosti na domácím i evropském trhu jsme zúročili ukázkou toho nejlepšího, co máme. Od praktických výrobků, jako jsou ponožky (s na první pohled neviditelnou, ale ceněnou funkcí) a funkční oblečení nanosilver, nanopřípravky pro povrchovou ochranu, chytrou kravatu, která se chrání před zašpiněním, až po sníh vetkaný do koberců ve formě umělé sjezdovky.
Během celých tří dnů jsme měli neustálý proud zájemců, zejména z Japonska, Číny, Tchaj-wanu, Iránu a Koreje. Firmy z těchto regionů projevovaly zájem nejen o naše aplikované produkty, ale také o řešení vlastních výzev ve vývoji a výrobě. Naše prezentace byla nejen aktuální nabídkou, ale i poutavou cestou historií našich projektů a úspěšných řešení pro zákazníky.
Navázali jsme mnoho cenných kontaktů, které nyní plánujeme pečlivě rozvíjet. Zjištění, že naše standardní produkty a bestsellery jsou zajímavé i pro japonský trh, a ocenění našich 20 let zkušeností, nás motivují k dalšímu úsilí.
Cesta pokračuje
Vracíme se s hrdostí a vědomím, že jsme se úspěšně prezentovali v elitní společnosti evropských nanotechnologických firem a české nano asociace na opačné straně světa. Nyní začíná druhá fáze, kdy budeme navazovat na množství diskuzí a zájmu, který jsme vyvolali. Paralelně se věnujeme řešení technologických výzev a problémů českých i evropských firem, rozvíjíme nové komerční výrobky nanosilver s využitím stříbra a rozšiřujeme naši lyžařskou značku SKI365 do dalších měst a míst.